Dlaczego nikt nie głosował na startera? Dlatego sama wybrałam i będzie nim... Treecko! Ale teraz prosze wymyślcie dla niego nazwe i wpiszcie ją w komentarzu, a ja wybiore najciekawsze.W następnym poście ogłosze kto i jaką nazwe wymyślił.
And give him a nickname!
Go! XD
wtorek, 25 lutego 2014
Pokemon Emerald- nickname
Moja kolekcja figurek- zdjęcia
Witam tu Yuki i dziśaj chcę zaprezentować zdjęcia moich figurek. Zrobiłam zdjęcia po pare pokemonów, gdyż gdybym zrobiła zdjęcia po jednym pokemonie to by wyszło około dwudziestu pięciu zdjęć XD
Okej teraz pod numerami są:
1.Giratina, Shaymin, Mew, Palkia
2.Turtwig, Piplup, Prinplup, Roserade
3.Aipom, Chatot, Oshawott, Garchomp
4.Lapras, Buneary, Absol, Bayleef
5.Darkrai, Scizor, Blastoise, Magmortar
6.Vaporeon, Pikachu, Jigglypuff
7. I tych niepamiętam XD
poniedziałek, 24 lutego 2014
Moja kolekcja figurek
Witajcie to znowu ja i dziśaj chcę opowiedzieć o mojej kolekcji. Pierwszą moją figurką był Jigglypuf. Dostałam go od mojej cioci. Byłam wtedy u niej w mieszkaniu i zobaczyłam na pułce małego, różowego pokemona. Powiedziała że to figurka po jej wnukach i że moge sobie ją wziąć. Na początku nie wiedziałam że to pokemon, ale potem gdy zaczęłam grać to się dowiedziałam. Drugą figurką był Pikachu. Dostałam go też od cioci. Następnymi figurkami były dwa pokemony Aipom i Chatot. Kupiłam je w Realu. Na moje dziewiąte lub dzieśąte urodziny dostałam zestaw figurek a potem kupiłam sobie jeszcze dwa zestawy. W tych trzech zestawach był: Shaymin (sky form), Mew, Giratina, Palkia, Lapras, Buneary, Piplup, Vaporeon, Turtwig, Absol, Blastoise, Scizor, Garchomp, Magmortar, Roserade, Bayleef, Prinplup i ... Już zapomniałam nazwy. Rok potem byłam w McDonaldzie i tam dostałam figurke Oshawotta. Na święta dostałam też dwie wyrzutnie Pokeball z dwiema figurkami. W timer ballu był... Też nie pamiętam XD a w master ballu był Darkrai. Dostałam wcześniej też trzy ok.15 cm pluszaki czyli: Snivy, Axew i Pikachu. Rok temu na święta dostałam ok. 26 cm pluszaka Tepiga. Narazie mam tyle ale czuje że niedługo dojdzie do mojej kolekcji więcej figurek a w następnym poście pokaże zdjęcia moich figurek. Więc do następnego posta!!!
niedziela, 23 lutego 2014
Moja ,,Pokemania"
Hejo w tym poście chciałabym opowiedzieć o mojej mani na pokemony. No więc zaczęło się to gdy miałam 8 lat. Włączyłam wtedy telewizor a wtedy zobaczyłam że leci serial pt. ,,Pokemon diament i perła". Z zaciekawieniem oglądałam to i wtedy poznałam pierwsze postacie między innymi: Pikachu, Piplupa, Asha, Dawn, Brocka i pare innych. Odtąd zaczęłam je oglądać. Potem na YouTube oglądałam tak zwane ,,Speed painty". Potem zaczęłam oglądać różne let's playe z pokemonów. Pomyślałam wtedy że ściągne sobie na komputer gba i pokemony Leaf green i Emerald. Byłam dobra w pokemony. Niestety nie miałam sie tym z kim podzielić, gdyż w mojej klasie prawie nikt nie lubiał pokemonów. Moi koledzy bardziej bawili sie Bakuganami. Potem też zaczęłam oglądać i się nimi bawić. I tak było w pierwszej, drógiej i trzeciej klasie. W czwartej troche sie zmieniło. Siedziałam wtedy na plastyce obok jednego, mojego kolegi. On lubiał i oglądał pokemony. Często wycinaliśmy z papieru pokemony i udawaliśmy że jesteśmy trenerami i walczymy. Było mi wtedy naprawde wesoło bo wiedziałam że ktoś w mojej klasie lubi pokemony. I tak też było w piątej klasie. Wyszły też wtedy dwa filmy z pokemonów po polsku czyli Arceus i klejnot życia oraz Zoroark mistrz iluzji. W szóstej klasie(czyli teraz) to sie zmieniło. Na plastyce zaczęłam siedzieć obok moich koleżanek. Zaczęłam też oglądać na Youtube filmy pokemon po angielsku. Na moich pracach na plastyke zaczęły widnieć pokemony. A i zapomniałam! W czwartej klasie dostałam pierwsze figurki! Potem jeszcze sobie dokupiłam. No ale wróćmy do szóstej klasy (wiem śmiesznie to brzmi XD). Dostawałam też do mojej kolekcji pluszaki pokemony. No i teraz gram na telefonie w pokemony. Gdy gram czuje się jakbym była w swoim własnym świecie. Nikt mi nie przeszkadza i nikt do niego nie wchodzi. Dosłownie bo nikt z klasy się tak nie interesuje pokemonami jak ja. Pokemony są moimi przyjaciółmi zpoza tego świata. Z nimi nie czuje się samotna. Gdy nie mam z kim pogadać sięgam po telefon i gram w pokemony. Wtedy wchodze do swojego małego świata. No ale już nie mam co opowiadać więc... Do następnego posta!!!
Pokemon Emerald <3
Cześć tu znowu ja w kolejnym poście. Tym razem dotyczącego pokemon Emerald. Tak mam pokemon emerald na moim telefonie. Jak to w pokemonach zaczynamy w littlerod town a dokładnie w ciężarówce. Po usawieniu zegara udajemy sie do sąsiada a jest nim Brendan syn profesora Bircha. Za pierwszym razem nie przeczytałam ,,r" ale nikt nie jest idealny XD. Okazuje się że nasz jakże szczodry sąsiad nie ma czasu żeby pomóc nam złapać pokemona. A na drodze niedaleko naszego miasteczka Birch zostaje zaatakowany przez dzikieg Zigzagoona no i tu dostajemy pierwszego pokemona!
Treecko, Torchicka lub Mudkipa ale ja się nie moge zdecydować więc piszcie w komentarzach kogo mam wybrać! Dalej!
Info o blogu
Cześć i czołem tu YukiVonLuxio a to mój blog o pokemonach. Będe miendzy innymi pisać o mojej pasji do pokemonów, mojej kolekcji figurek, o grze w pokemon emerald/fire red/platinum/light platinum, moich rysunkach itp. Czasem będe was prosić o pomoc w nazywaniu pokemonów i o wybieranie starterów. Będzie czasem głosowanie na pokemony, które mają zostać w moim teamie, a które mają odpaść. Więcej powiem potem więc... na razie!