niedziela, 6 kwietnia 2014

Może konkursik? XD

Witam!
Pewnie niewiele osób czyta mojego bloga no ale może konkursik?
Nie wiem czy to dobry pomysł, ale tylko to wpadło mi do głowy. Siedze SAMA w domu i strasznie sie nudze. Nie mam co robić!
Już tyle grałam w pokemony, że już te wersje, które mam na telefonie mi się nudzą. Chciałabym zagrać w pokemon Black ale nie mam emulatora.
No to co? Robimy konkursik?
Jak będzie 5 - 10 komentarzy na tak to się zastanowie XD
No pewnie prawie nikt nie czyta mojego bloga więc się nie spodziewam tych 10 komentarzy XD
A tak na marginesie:
DO MOJEJ KOLEKCJI DOŁĄCZY NOWY POKEMON! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz